Monday, October 12, 2009

Happy birthday smilemyfta!!!

Assalamualaikum....
n3 harini, khas ditujukan untuk hysman si bual kentang! huhuhu...

Happy birthday to you...
happy birthday to you..
happy berthday to smilemyfta..
happy birthday to you!!!

huhuhu.. aku terlepas lagi birhday hysman sbnor eh... aritu birthday die pon aku tak sempat nak wish, gara2 wifi hostel problem... hhuhuh.. apalah nasibku.. huhu... sorry ar man..

Hysman, the black top blogger.. ciri2 anda:

...............bual kentang.................
.....blogger yang sangat best!.......
...kerepek buatan aslinya selalu membuat aku gelak terguling-guling........
......seorang yang sengal juge.......
.......sekepalabotak dgn naz, the white top blogger....
.......suke buli aku, itu yang pasti!!!.......
.........satu course dgn aku, mechanical...........
.....blogger idola aku..........yeke?..........
..........pemberi dorongan yang baik........
.....suke bagi gelaran sesuka hati kepale otak die je....
...............suke tahap gaban bile dipuji......
............kadang2,monyet lebih rasional daripada mamat nieh.....
....nama komersialnya ialah hysmahani.... aww...

hehehe.. gurau saje man,hopefully ko tau mane yg gurau n yg btol kat ats nieh... man, nanti kalu ko da kawen, jangan lupe jemput aku and sume follower ko taw.. kalo tak, jangan kawen!!!! hhuhuu...

man, semoga ukhwah persahabatan maya ni akan berkekalan hingga keakhirnya.. berjuanglah membangunkan blog demi agama, bangsa, dan negara!

ok la... tu je kot..

jangan nakal2 erk!!!

salam ukhuwah

~FiNa~

3 comments:

Naz said...

hebat dan semakin canggih zaman sekarang. kalo dulu org jer sambut bestday, la ni blog pun turut x terkecuali. apa2 pun SELAMAT HARI JADI PERTAMA UNTUK BLOG SMILE_MY_FTA...

hidup bloggers Malaysia....
Majulah blog untuk negara!!!

hysman said...

Ya Ampunn!!! terharunyer gwe.. :)
dlm 'bz2' ko pn sempat lg nk post ini n3..hehe.. thanx beb..
terima kasih coz sudi terima award huduh aku tuh..
gwe layanzzz jer woo,cuma speechless pasal ko bukak n3 nih..ehee..

sapelah aku ni nak banding dgn blogger2 yg laen.. terima kasih dak Fina pasal n3 nih,aku ni takler sehebat Naz.dan takde niat pon nk expose diri dlm donia blog nih.mula2 juz utk share pic kelas dgn mmbr aku jer.pastu jd bnda lain..maklumlah manusia alpa..sering lupa diri.

aku ni ibarat diri cam sampah jer.. terlalu kerdil utk org laen bukak n3 pasal aku.. hehe.. sedey plak.. nak lg musim2 rayer nih tak abesh lg.. hehee..

weih ko pon klu ade info berguna share ler dlm blog ellow ni weihh..sama2 dpt info..hehee.. mane taw one day aku quit dr donia tanpa sempadan nih..hehe.. mane la taw kan.. hahaha..

lps n aku mula menyelowkan diri dlm dunia maya nih.. hehe.. niatku dah menyongsang..kena tegakkn balik..hehe..

btw,thanx yer dak kerepek.. :)
~sorymu ku terima dan ku juga nk ucapkan terima kasih lagi sekali. hehe..

Along Fina said...

man, ko nak menyelowkan diri dlm dunia blog? alaaa.... jgn la camnie... tanak2!!! aku nak ko stick kat blogspot ni...

huhuhuuh