Tuesday, November 2, 2010

Terima kasih kerana melawat.

Assalamaualaikum.

Wah... Baru je melepasi satu hardcore paper. Tension lah. Susah. Okey, mungkin salah aku sebab kurang study. Hope sangat lecterer baik hati sangat-sangat untuk bermurah hati memberi markah. Kalau jadi betul memang miracle lah Huh? adeke miracle jenis macam tu?

Kebelakangan ni, aku tengok makin ramai yang menjejak ke blog ni. Terima kasih sangat-sangat. Mungkinkah sebab beberapa kali berturut-turut masuk contest menyebabkan ada yang tertarik untuk ke blog ini? Entahlah. Tak dapat dibuktikan setakat ni. Sebab mereka yang menjejak hingga ke blog ini hanya meninggalkan jejak di Shoutbox sahaja. Bukan meninggalkan komen. Sedihnya.

Tapi, apapun, terima kasih ya! Disebabkan aku tengah busy final exam ni, lambat sikit aku jejak korang balik, okeh? Terimalah lukisan diatas ni seadanya sebab aku tak reti buat benda macamni yang lawa-lawa. Yang versi Paint pon jadilah ya? Lukis guna jari ni! Hehehe...

Okeylah. Nak sambung study. For those yang akan menghadapi final exam,Good Night! eh?!!! Good Luck!

Wassalam....

3 comments:

Seri said...

Good luck (^_^)

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Takpe takpe.. Jangan sesedey.. Terus senyum.. Heehee.. :)

ieja said...

I luv this one.Ur blog is interesting/ :)