Saturday, November 6, 2010

[Gambar] Ular yang sangat besar. Takut!

Assalamualaikum.

Sebenarnya post untuk harini aku dah post dala pukul 2.00 pagi tadi. Tapi tak tahu kenapa bila publish dia tulis hari Jumaat. Sesiapa boleh tolong jelaskan?

Okeh, kali ini aku nak post gambar-gambar ular yang besaaar punya. Pergh! Takut gila bila ada kat depan mata. Sumber ni, dari email. Tapi kesasihan, tak tahulah. 

Layankan aje...

Ular dalam bulatan. Besar dan panjang!



Ular panjang gilakkk!




Pergh! beratnye ular tu.








Lariiiiiiii! 



Nyummy~

Ha, macam mana? Seram tak? Kalau korang rasa tak seram bila ular-ular ni ada kat depan korang, baik korang jumpa doktor. Err... Kalau boleh doktor mental lah ye. 

Okey, sampai di sini. 

p/s: Aku dah ada banner. So, jomlah kita tukar-tukar banner. Like it! Thanks to Apyzs.

Wassalam.

6 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

mak aih.. akak paling geli ngan mende2 panjang gini.. rasa macam bertepek kat badan lak.. hoho..

Along Fina said...

hahaha... akak macam ayah saya lak. dia pon geli jugak. tapi tak tahulah kenapa. hehehe

hysman said...

aku pon geli dok dgn beda2 alah nih..
ish.... jgn ler ade muncul dpn aku..
ular getah pun aku dah lari lintang pukang.. hahahaha.....
tp mmg ulor dlm pic ko ni beso2 gilakk....mmg ade la ulor sawa n anakonda beso gedabak mcm tu kat arizona kot.. huhuh

Along Fina said...

man,
ular getah pon lari lintang pukang? hmmm... nak bayangkan jap....



hahahahaahha... kelakarlah kau... hahaha

Seri said...

takut dan geli

memang sangat besar. gajah pun kalah

Artzlizan said...

tiba-tiba rasa cam nak bela ular pulak...