Monday, November 2, 2009

Gambar-gambar pelik.

Assalamualaikum..

ok... tinggal lagi satu bab Pendidikan Islam untuk dibaca. esok exam.. huhuu

so, tadi bukak Tagged jap. tengok komen. ade orang hantar gambar2 ni.. tapi tak tau la btl ke tak gambar2 ni.. kalau ade btol mesti dah kecoh satu dunia kan? hoho.. tak tau la.. dunia sekarang dah maju... macam2 boleh diedit menggunakan komputer. hohoo.. sebenarnya ada lagi satu gambar. tapi macam sensored sangat jerk. huhu.. so kalau korang rasa macam tak patut untuk ditengok je, cepat2 scroll ke gambar seterusnye erk..

Layanzzzzzzzz...



huhuhu...

btol ke ade ni kawan2? takde kan? kan? kan? kan?

10 comments:

joegrimjow said...

takde takde

FiNa said...

takde erk???? huhuhuhu.. kene tipoo rupenyer...

fitrijohari007 said...

cam xpna tgk pown...pki adobe kot die edit...hehe
along cne nk buat pop up comment??
bg tutorial sket :)

FiNa said...

aah la kot... pakai adobe.. huhuuu..

nak buat pop-up window comment?
ok, camni, kita mulka dari dashboard...

dashboard>> settings>> comments>> comment porm placement>> pop-up window...

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

huuhu gmbr ketiga rasenye betul coz penah tgk kt web laen :P

FiNa said...

yekeee?
uish.. takkan btol kot.. huhuu
soram eden..

bUdAk kEnTaNg said...

alaaa dak Fina ni suma hanya photoshop sajersss..
:p

FiNa said...

yeke? huhu.. manela aku tauuuu..
yela, aku kan budak kecik lagi.. huuhuhuu

epel said...

erm apa yg terbaru lg nie ? ?

Anonymous said...

Dasyat5...ish5