Wednesday, April 8, 2009

Kepada Semua Pelajar Lepasan SPM 08

Para lepasan SPM 2008 yang telah membuat permohonan ke Matrikulasi KPM Sesi 2009/2010 dijadualkan boleh menyemak keputusan permohonan mereka pada 17 April 2009 ini bagi program satu tahun.

Mereka yang berjaya akan dikehendaki mendaftar ke Kolej Matrikulasi yang telah ditetapkan pada 11 Mei 2009.

Di sana satu Program Minggu Pengurusan Pelajar Baru akan berlangsung selama tujuh hari.

Mereka yang tidak berjaya boleh membuat rayuan mulai 17 April sehingga 30 April 2009.

Keputusan permohonan rayuan dijangka akan diumumkan pada 22 Mei 2009.

Mereka yang berjaya dalam proses rayuan ini akan dikehendaki mendaftar ke Kolej Matrikulasi masing-masing di antara 25 Mei sehingga 29 Mei 2009.

Mereka yang menangguhkan pengajian dan pelajar yang mengulang juga akan mendaftar dalam tempoh yang sama.

Sementara itu mereka yang diterima masuk ke Matrikulasi bagi program dua tahun pula akan mengetahui keputusan permohonan mereka pada 3 Jun 2009.

Mereka yang berjaya perlu datang mendaftar ke Kolej Matrikulasi yang telah ditentukan pada 15 Jun 2009.

Semua semakan keputusan permohonan ke Matrikulasi sesi 2009 ini boleh dibuat di laman web Pra Universiti, Kementerian Pelajaran Malaysia.

20 comments:

joegrimjow said...

sape dpt mtx mlaka bgtau r
hehe

FiNa said...

nape???? awak kat sane ke???

Naz said...

ko duk pdg jwa? hehehe... adik aku duk sewa kat sana dulu..
aku duk bdr. putra.. tau?

hysMan.. said...

usaha tangga..
gud luck..hehe..
:p

FiNa said...

naz. adik ko dok situ tme study erk???
bdr putra???
tau..
kalo nek tren tau la.
kalo bwk kendraan sndri mcm besa la...sesat punyer......
hehehehe..
lame tak chat dgn korang kan??
huhuhu...
rindu nak goreng krepek lagi...
jangan nakal2 erk korang.......

FiNa said...

man, tak sangka ko pon suke gne ayat tgantung gak.
heheheeeeee

Naz said...

aku aku myewa kat situ time blajo kat uitm shah alm. bkn bndr putra puchong, tp klang.. ko skrg dah sibuk. aku paham, kalo ada masa, jom kita goreng2 krepek lg... Man pun dah lama x goreng krepek skali... hehehe...

FiNa said...

ooooooo. kalo ko ade mase, ko dtg ar lagi kat padang jawe ni... huhuhuuuu..............

Naz said...

aku slalu lalu kat simpang 4 t.light pdng jawa. nak elak tol klang.. hehehe..

FiNa said...

skali2 singgah bro...

Naz said...

kalo singgah nak duk mana? aku bukan tau ghumah sewa hang pun..

FiNa said...

ko tau tak pangsapuri puteri???
dkat2 situ la bro...

Naz said...

x tau. yg aku tau pasar malam pdg jawa..

FiNa said...

oo.. ok r tu... pasar mlm tu satu pdg jw tau... abis dlu ko dok katne??

FiNa said...

huhuuuuuuuuu... aku dapat matrik perak...

Naz said...

bukan aku, tp adek aku. dia duk kat dlm sana. kat area tomyam gong..

FiNa said...

owh... itu dah bahagian tepi pdg jw... klu nak tgk kemajmukan msyarakat pdg jw, rentas je jmbatan...
yeah!! padang jawa united!!!
hehehee

Naz said...

ooo.. tp rasanya bekas rumah sewa adik aku kat seberang sana. lalu atas jmbatan. 3,4 tahun lepas slalu la g sana. ingat2 lupa la..

FiNa said...

adus... masalah ko ni..
baek ko cek dokte...
hehehehe

Naz said...

dah cek dokter.. ok jer.. ;p