Saturday, June 20, 2009

Cara Untuk Mengetahui Kamu Mencintai Seseorang...



12:
Kamu bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila kamu tidur, kamu masih teringat padanya.


11:
Kamu berjalan dengan perlahan sekali bila bersama dengannya.

10:
Kamu rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya.


9:
Kamu akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya.

8:
Bila kamu memandangnya, kamu tidak nampak orang lain di sekeliling. Kamu hanya nampak dia...

6:
Dia adalah segalanya yang kamu ingin fikirkan.

5:
Kamu perasan kamu sentisa senyum apabila kamu memandangnya.

4:
Kamu akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan kamu berjumpa dengannya.

3:
Semasa kamu sedang membaca ini, dalam fikiran kamu terbayang wajah dia sahaja.

2:
Kamu begitu asyik memikirkan tentang dirinya sehingga kamu tidak perasan bahawa nombor tujuh hilang/tiada.

1:
Kamu akan balik ke atas untuk memastikan adalah betul tiada no 7 dan kamu akan tergelak sendiri.


FiNa: heheee.. naseb baik aku tak terkene skali..sebab awal2 aku dah baca bawah skali.. hehehee...

29 comments:

Farhana said...

Fina.. Nakal tau.. Kenekan org.. Tak elokkk tu.. Wahhhh.. Tipah trtipu bang.. Tipah trtipu.. =p

Amieynna Amin said...

alamak...
ade sumone dlm otak akak mase baca bende ni..
mcmana ni???
hehe..

Naz said...

1 pun x kena kat aku... hahahaha... aku dah tau ko dah terkena sebelum ni smpai ko x prasan no 7 x der.. jeng3x...

Redynne™ said...

aiseeyy..

tringatkn seseorg daaa.. :)

FiNa said...

kak farhana...
terkene kah anda???
takdela nakal sangat.. hehehee


kak mynna,
ade org ke??
sapo tu??
bertuah sungguh!!
man ke kak???
hehehehee



naz,
aku tak kono la pokcik..
pokcik yg kono dak??



redynne,
teringat sape??
crite la skit..
huhuu

Amieynna Amin said...

fina..
btuah ke org tu..
tettt..
xpasti laa..
oppsss..
nape sebut2 nama man..
kang tersedak2 die tu..
hehehe...

FiNa said...

kak mynna,
alaaaaa..
akak nieh..
ngaku jer laaa...
huhuuu..
gtau la saya...
ta baek rahsia2 nieh..
huhuuu...

Amieynna Amin said...

adik FINA yg comel lg ayu..
xde bende nak rahsia pon..
kami hanya kwn baik..
ceh..jwpn artis tu..
hehe..
sudah2..
usah dpnjgkan isu sensitip ni..

Naz said...

ko cuba eja sebijik2 yg aku taip kat atas. adakah ianya menyatakan aku terkena?? muahahahaha....

rasanya ko dah terkena, pastu nak kenakan kawan2 semua. hahahaha....

Amieynna Amin said...

naz..
kite nak nyibuk gak..
kite pon rasa si fina ni da terkena..
dats y die post kan kat blog kan??
hehehe...

"klu xde angin masakan pokok bgoyang"
erk..kene ke peribahasa ni??

Naz said...

Amina...
yup... tepat sekali firasat cik Amina. pokcik sokong beratus %....

sejak semenjak dua menjak ni cik Fina kita asyik wat n3 pesal cinta sajer. aderkah???

>peribahasa tu amat sesuei sekali... muahahahaha....

Amieynna Amin said...

naz..
kite pon rasa ade sumthing..
mungkinkah ada cinta antara cik fina n tetttttttttt...
tp kite suke entry2 pasal cinta2 ni..
ngeee....

Naz said...

Amina..
suka dng n3 chienta yer? ooo.. pokcik rasa mungkin cik Amina sedang dilanda cinta kpd 'tuut'. ;)

>cik Fina ni memang tengah bercinta... dng siapa tu, cuma dia sorang saja yg tau... hehehe...

Amieynna Amin said...

pokcik..
sape tuttt tu?
kite xtaw pon..
nape kite xtaw..
hehehe...

(malu sy)

sape laa yg bertakhta dlm hati cik fina kite yer..

Naz said...

Amina..
ish... ni yg musykil ni... empunya diri pun x tau. eleh, nak rahsia2 la cik Amina ni...

(malu tanda 'tuuttt'....) hahahaha...

kita tunggu saja lah kad undangan dari cik Fina... muahahaha...

Amieynna Amin said...

pokcik..
mmg xtau la pokcik..
malu tanda nye ape??
klu cemburu tahulah tandanya syg..
hehe..
tetttttt

Naz said...

x tau ker? kalo camtu, pokcik juga nak tunggu kad undangan dari cik Amina. time tu baru tau... hahahaha...

cemburu tanda sayang? ye ker? pernah cemburu lah ni... pesal tau... hehehe...

kata org2 terdahulu... malu tandanya setuju... ;)

Amieynna Amin said...

pokcik tgu laa ye kad sy..
lagi 4, 5 thun lg kot..

bukan diam ke tandanye setuju???
hehehe...

Naz said...

dah planing yer?? bagus3x... hehehe...

eh.. ye ker? nampaknya cik Amina lebih expert dr pokcik... ;p

>Fina.. blog ko ni dah jadi mcm chatting box la pulak. jng mare yer... muahahahaha!!!!!!!!!

Amieynna Amin said...

alamak..
sorry fina..
tersyok chatting ngan si naz lak..
hehe..

bukan planning..
estimation je..
calon pon xjumpe lg..
mcmana nak planning???

Naz said...

cik Fina tengah mengorok. so, mari kita sepah2kan rumah dia ni... muahahahaha....

belum ada calon? hehehehehe.... ada can...

Amieynna Amin said...

naz..
ngorok tu tdo kan?

ade can?
can mali can ade la..
jom kite nyanyi..
hehehe

Naz said...

ya betul... selain tu mengorok tu maknanya korek idong.... muahahaha... mesti hidung cik Fina dah besar...

yok...
can mali can oii...

Amieynna Amin said...

pokcik..
xlarat nak nyanyi..
kang ujan lak..
bile ujan, nanti malas nak bgun tdo..
nanti xg keje lak..
hehe..

Naz said...

ok la... g la tido. sok nak kerojer. hehehehe...

>dah sepah rewah dah rumah Fina ni... sok mesti dia terkesima...

FiNa said...

wah! wah! wah!!!!

oit pokcik naz and kak amieynna,
pasangan sejoli seantero dunio...
dek kerana sinar mata yg menembusi cormin mato golap itew, terpantullah raso cinta yg terpantul-pantul di chatbox aku ini.. eh?? bukan chatbox laaa... comment window... alamak... amenda krepek hangus???

ellow!!!!!!!!!!!!!!!!!
(bertepatan dengan blog title aku nieh..)

cik akak and cik pakcik, (???)
ini bukan ruangan mencari jodoh ye...
ini ruangan mencurah rasa hati.. eh bukan!! ruangan mencurah minyak masak untuk goreng krepek..
ade jolas itew pemberitahuan???
kuikuikui...

kak mynna,
jap g man ngamuk tu,
tunggu lew..


naz,
ko ni..
'tuuut' kawan ko pon nak kobas kerrr??
ehhehehhehehehe
hehehehe...


man,
bawak bersabor man...
berucap! berucap!
eh?!!!!!
mengucap! mengucap!!

Naz said...

pesal ko senyap jer. jd aku mengambil kesempatan ni utk pinjam dapor ko utk goreng keropok... muahahaha...

apa 'tuut' tu? aderkah? aku masih belum jelas lg ni. cuba ko terangkan dng lebih panjang lebar...

naper ko suruh dia mengucap? ni yg musykil ni... ala, aku gurau2 jer. x kan nak sembang2 dng member pun x boleh.

FiNa said...

bole je... saje je... hihihihi

Amieynna Amin said...

fina..
nape man nak ngamuk lak?
isyh2..
musykil2..