Friday, July 31, 2009

Rahsia pengguna bantal :)



1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.


3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

 4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dengan org ramai, malah kaku dalam pergaulan.. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita-cita. Mereka tidak suka berusaha.


5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


6) Tidak punya bantal
Kasihan betul... Pergi kedai belilah satu, bukanya mahal pun..  :)

6 comments:

Farhana said...

Assalamualaikum budak cute dan nakal.. Hahaha.. Amboi.. Akak nmpk sana sini kamu berskandal yek, ngan kak minna lagik.. Kah kah kah.. Ish3 kamu nii.. =p

Akak yg first.. Heehee.. Memang romantik.. Sape dapat akak mmg brtuah sbb akak kan romantik.. Tetttt.. Hahaha.. =)

Fina mesti yg last skali kan? Kan kan kan??? Heehee.. =p

Naz said...

ooo... dr bantal pun boleh tau org tu mcm mana....

FiNa said...

kak farhana..
saje je nak mmbawa skandal di mana-mana.. heheheee
akk romentik???
huhu... romentik2 gak, tpi nanti kalo da kawen jgn la bwk perangai tu. nnti suami akak naik jelez dgn bantal tu..hehehe...teeeeeeeeeet!
nakal fina nieh!
sy nombo 3.. poyo jerk..
hehehe...

naz,
hang yg mana satu???

Amieynna Amin said...

fina..
akak yg first..
akak suke memeluk bantal, teddybear..
tp mesti kene peluk sesuatu..
klu da xde bende nak peluk..
akak letak buku dlm beg byk2..
bg kembung..
pastu peluk wat tdo..
terukkan???
hehehe

Naz said...

aku x suka pakai bantal... x suka pakai selimut, tp kena ada tilam... kalo x sakit badan woo.... ko yg mana pulaks??

hysMan.. said...

aku pakai toto..
plain pnya..
ahakkzz