Friday, July 24, 2009

CHARLIE + H1N1

CHARLIE + H1N1 = CUAK!!!

8 comments:

hysMan.. said...

cuak ke??
kauc laa...
hehee

Naz said...

ko dah kena charlie?

FiNa said...

man,
cuak laaaa...

naz...
blom kene lagi..
takde jodoh kot dgn charlie..
hehehe...

psssst: charlie kiss me... awww..

Naz said...

aku dah kena dulu.. penang banyak menatang charlie ni...

FiNa said...

naz, ade penawar tak untuk charlie nieh.. aku takut jodoh aku dgn charlie ni kat idung je.. huhuu.. tak dapat ku bayangkan keadaan ku nnti... huhu

Naz said...

aku x der penawar nya.. masa kena dulu pakai ubat sapu jer... parut lama gak ada, lama2 hilang... masa kena dia punya denyut, perghhh... mcm kena air panas taw... so, sblm ko tdo, cek dulu bawah bantal dan atas tilam...

FiNa said...

yeeke? punye berbisa makhluk bernama charlie tu.. musim menuai nak dekat dah ni.. tapi tk tau la bile.

pssst! ko kene charlie katne? lengan?

hope sgt tak kene kat muka.. kat lain takpe..

Naz said...

bintang kenit ni memang berbisa. x padan dng saiz... aku kena kat lengan. segaris panjang dia buat. masa bngun tido aku x sedar dah kena. bila g bilik air, nmpak kat cermin. baru stat rasa sakit...

member aku kena kat muka.. dah mcm lanun dah... hahahaha....