Wednesday, July 1, 2009

pinjam lappy!!!!!!!!!!!

eppy!
pinjam lappy!
pinjam!!!
huhuhu...

nak buat pe?

nak tengok blog jappppppppppp je..
huhuhu
plizzzzzzzzzzzzzzz...

ok...
saya bagi masa setengah jam je...

stengah jam je?????

yela..
jangan nak lebih2...

ok2..
bolela setengah jam je....
syukur... syukur...









hai kawan2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rindu! rindu! rindu gile nak goreng krepek hangus dgn korang...
huhuhu...
korang rindu aku tak??
rindu tak??
rindu laaaaaaaaaa..

(^^,")


skarang aku tengah ade kat u...
menjalani orientasi mahasiswa baru...
mahasiswa???
huuuuuuuu...
besnye jadi budak u....!!!
jangan jeles...
hehehhe..
banyak bende nak crite kat korang sebenarnya...
tapi apekan daye??
tak nak la buat member bengang...
oye!
korang jangan lupe tengok halaqah malam ni,
sebab, uitm aku masuk kat stu..
aku pon ade gak!!
tapi, korang takkan cam punye..
sebab aku pakai spect...
huhuu...

ok laaaa..
tu je aku sempat taip...
by the way,
tq AP (eppy) !!!


sayang korang!!!

2 comments:

hysMan.. said...

ko UiTm mane??
shah alam pe??
ek eleh amek dekat2..
hang p ler kat pahang..baru adventure skit..
hehee

cos ape weii??

FiNa said...

man, aku amik menchanical la... bukann ke aku da bagitau ko??? aku kat pulo pinang...