Monday, July 20, 2009

H1N1 datang menyerang!!!

Assalamualaikum.. hai semua...

aku tengah sibuk kat uitm ni...

hehehe..

sibuk skit la...

kejutan budaya pown ade..

hehehe..

kejutan penyakit pooooooooooooooon ade!


virus H1N1 !!!!

waduh2...

ape kes H1N1 sampai ke sini nie?

sape bawak ar?

huhu..cuak! cuak!


Kolej Baiduri (asrama pompuan) + Kolej Zamrud (asrama lelaki) + Kolej Mutiara (asrama luar lelaki dan perempuan)

ade beberapa floor kat asrama2 tersebut telah menjadi tempat kuarantin bagi mahasiswa2 yang disyaki diserang wabak seseme babi tu...

ramaaaaaaaaaaaaaaaaai sangat...

huhuu..

takut!


aku?

kene ke tak?

huhu..

susah nak cakap..

aku batuk2 teruk ni..

so malam tadi aku pegi la kat UK (unit kesihatan)

pastu senior yang jaga tu,(hensem jugak! hehehe)

cakap,aku tak kene KOT...

sebab sekarang ni memang musim batuk2...

so..lega la SIKIT...

huuu..Alhamdulillah..


yg peliknye...

kat uitm aku,

nape la tak di edarkan topeng?

aku tengok, BEBERAPA orang mahasiswa je yg pakai topeng tu..

huuuuu..

nak jugak...

so......

oleh kerana aku tak dapat topeng tersebut,

sapu tangn comel berwarna kuning sentiasa melekat di tangan aku..

bile aku ade kat tempat ramai orang,

automatik sapu tangan tu melekat kat hidung + mulutku..


huhuhu..

dah nak ade kuliah ni...!

ade mase aku sambung balik goreng kerepek aku erk..

bye..

wish me luck, ok?!


bubye...

love you all..


FiNa

~jangan nakal2 erk...~
UPDATEZ!!!
timbalan pengarah uitm aku cakap, kalau H1N1 tak dapat diatasi sehingga hari khamis ni (esok), keputusan akan dibuat, iaitu samaada kampus akan ditutup buat sementara atau tak..
adus, kalau tutup, kitorang kene buat ganti mase cuti sem la...
ooo... tidak!!! aku tanak cuti semester aku dipendekkan! tidak! tidak!
huhuuuhuhuuu....
dgr2 crte, bilangan orang yang dikuarantinkan sudah meningkat kepada 300 orang..
alamak!!!!

7 comments:

Amieynna Amin said...

fina..
uitm mana ni???
take care yer..
akak xnakal..
baik n sopan je..
hahahaaaa

Naz said...

ko kat UiTM shah alam erk?? naper aku x nampak ko pun kat sana..

FiNa said...

kak mynna n pokcik naz...
aku kat uitm pulau pinang...
jgn gtau org taw...
shhhhhhhh!

hysMan.. said...

aku da tawwww...
huahahahahahahhaha...
Virus B3NC1 sama looooww..
huhahaha

Naz said...

aku ex-UiTM Penang... welcome to the club my freshie... aku nak ko tiup kipas kat surau sampai berpusing... muahahahaha....

seronok la ko dpt cuti kan???

Man.. tu virus lg bahaya dr H1N1...

FiNa said...

naz, ko ex-senior aku erk??
yeke?
uitm penang tu baru lagi la..
sblum ni bernama uitm permatang pasir..
erk? yeke? tak sure la..huuu..
dlu ko amik course ape?


man,
pisang adelah penawar penyakit
B3NC1.. tak caye? tgk post aku yg lepas tuh..

Naz said...

dulu2 UiTM penang letaknya kat Permatang Pauh. guna banggunan sekolah. aku rasa mcm di anak tirikan saja... semua bebudak engineering hantar kat sana. budak2 lelaki sajer... aku amek Elektronics Eng... cousin aku sama tempat ngan ko. dia amek chemical ind..