Thursday, March 15, 2012

Aku jadi agen iLuvislam. Jom tengok ada produk apa?

Assalamualaikum...

Note: Ini adalah sticky post sehingga sehari selepas birthday aku tahun 2012  :) Sila scroll ke bawaaaah lagi untuk post terbaru :)

 Wah!! barang panas ni, baru keluar dari kotak~



Apa khabar semua? Staight to the point, ni ha nak tunjuk kat korang barang-barang yang aku jual sekarang ni. Produk dari ILUVISLAM.COM... Berminat? email je aku kat alongfina@gmail.com atau leave message kat [Facebook aku ni]!



Like Facebook kat atas ni, lepas tu kalau nak tengok-tengok gambar, klik kat [sini] 


Cepat -cepat siapa nak beli???

Woven Draw Sling Bag.. Bawa pergi kelas pun class nih.. hahaha.. RM17.00 setiap satu :)

 
Netbook bag, RM25. Comel dan sesuai dibawa kemana-mana :)

Button badge cute, RM3.00 setiap satu :)

 
Handphone string comel, RM4.00 =)

Sling bag yang comel~
Bawak fon + beg duit +kunci = simple! Ni RM10 je~

 
Teddy bear keychain yang comel! Ni yang seiz medium. RM10.00 je. Yang small RM8.00 dan yang large RM12 jep. Comel sangaaat!

Handphone Bag. Sangat comel dan cool! RM12.00 jep. setakat ni kat aku ada warna hitam dan merah je.

 
Sling Beg Exclusive ni paling aku suka sekali!
Best! Best! RM32.00 je. :)

 

 
p/s : Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin :)