Wednesday, November 11, 2009

ExAm DaH HaBiSsSsSsSsSsS!!!!

Hahahaa..
apekejadah buat tajuk post camtu kan... itu nak tunjukkan yang betapa hatiku gembira setelah exam habissss... hehehhehheee

(entry kali ni cakap pasal aku je.. takde info pape pon k..)

dan dengan itu, maka berpecahlah kelas MDIK yang selama ini banyak meninggalkan memori.. huhu.. dulu masa sekelas memang tak perasan yang kita saling menyayangi, tapi bila berpisah tadi lepas exam, baru sedar, sedih sebenarnya bila nak berpisah... semester depan tak 1 kelas lagi.. huhu... fina, jangan nangis~~

Ulasan tentang soalan Kimia tadi, errmm.. susah.. memang sangat susah.. tapi boleh laaaa... takla sesusah fizik...

o.. sekarang menjalankan misi mem'pack' barang.. pergh!! banyak gile barang nak pack!!! huhuu.. takpe2... sabar je..

ok.. ni cerita pasal balik pulak.. ok, walaupun aku anak sulung, (yang memang terkenal dengan ego yang tinggi, hahaha) aku akui rindu gak family aku.. hehehhe..

ni gambar adik-adik aku.. yups! semua lelaki.. yang bujang tu, baru Form 3 k.. bukan 20 tahun.. mane boleh adik lebih berumur dari kakak dia, ye tak? walaupun tinggi dia melebihi aku.. huhu.. :,(

errr... sepatutnya aku ada kem 16 haribulan ni.. Biro Tatanegara... something like that.. aku dapat pegi pon sebab tak cukup orang.. Mula2 memang happy bila kak Paan ajak pegi.. tapi tak
dapat pegi sebab parents tak kasi.. alasan: lambat sangat gtau @ terlampau terburu-buru & tak wajib pon.. Pergh!! diam je la.. Sabaaaar~

ok.. gtg!!! sorry la entry kali ni boring sikit... takde idea sebenarnya..
bye, Wassalam..

2 comments:

Jamal Rafaie said...

Salam.. La.. Kesiannya tak dapat pegi btn. Cube la lagi sem depan.. Kalau boleh pegi program esq ye.

Selamat bercuti...

Along Fina said...

ESQ?? mmg suka pgi program ESQ... tapi, program tu bayar la.. mahal plak tu.. kite student mane ade duit banyak sangat.. huuhu