Wednesday, November 4, 2009

ok! i'm sick of it!!!


aku kene charlie! again.... argh! kat muke plak tu...

ok sume orang, kalau nampak saye, buat2 tak nampak je charlie tu k!!!

i'm warning u.. huhuuhuuu

p/s: sabar... sabar...

5 comments:

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

eh kt mane tu?
lame dh xdgr cter sal charlie. wujud lg mende tu. huhu

FiNa said...
This comment has been removed by the author.
FiNa said...

uih.. mesti la wujud kak.. kat uitm penang ni blambak ni ha.. huhuu

Naz said...

adehhh... sakit gak tu.. aku yg kena kat tangan ni pun dah rasa berdenyut2 pedih...

ko rajin2 taruk ubat krim tu, kasik luka tu cepat kering. panjang ker kena toreh?

FiNa said...

huhu..
tau takper... tapi charlie tu sayang aku lagi kot.. takde la sampai berdenyut2 kat muka ni.. huhuu

krim tu? huhuu.. tgk la.. takde la panjang, tapi boleh nampak la.. huhuu.. lebar la jugak, bukan mmanjang.. huuu