Monday, November 23, 2009

tengok btol2!!! (2)



















































FiNa: besar tol bakat dorang melukis-lukis ni kan.. kagum tol... aku teringin lak nak ade bakat macam dorang.. sedangkan hakikatnya aku memang sukeee sangat melukis.. huhu...
bersyukur dengan bakat sedia ada...


8 comments:

nhmnrh said...

perghhhh kagum gilaaaaaaaaaaaa!!!!!
mata kita hampir tertipu! hahahha.
ni lukisan ni kat mana ni fina?

Annies said...

cantik. saya pernah dpt email ni. masa nak tengok, kena berada pd angle yg betul. apa2 pun, lukisan2 ni mmng cantik dan kreatif.

Dasuki D5T7 said...

bapak real dowh!
style lah!

bUdAk kEnTaNg said...

wahhh!! kagum giler aku beb..
hebat siuut gambo tuu..
ko buleh lukis ke dak Fina??
hehe,nk lukis org lidi pon ko tergetar2..hahaha..
saje guraw... :p

♥ p a n y ♥ said...

wahhhhhhhhh real gileeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

terpegun nih.

FiNa said...

tenang.. tenang sume....

nuha,
ni lukisan kat lantai... hehheee.. lokasi, tatauuu.. huhuu


annies,
angle camne tu ye?? ajar skit...


dasuki,
lukisan ni aku yang buat... hahahaa.. tipoo jerk...hehehe


man,
hamboiii.. sosodap mulut ang jo erk!!! aku pandai lukis la... bukan orang lidi tau.. orang cacat je... orang normal tak pandai.. huhuu


pany,
sabar2... jangn terlalu gilee key, gila sikit2 je tauuu...

Naz said...

cun lukisan2 ni... aku bnyk gak dpt email2 gambar kaki lima ni...

FiNa said...

o.. erk..?