Friday, August 14, 2009

Muhasabah Cinta - Edcoustic

Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari Mu
Kupasrahkan semua pada Mu



Tuhan baru kusadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta Mu

Reff

Kata kata cinta terucap indah
Mengalir berdzikir di kidung do’a ku
Sakit yang kurasa biar
Jadi penawar dosaku

*

Butir butir cinta air mataku
Terlihat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi Muhasabat cintaku



Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan Mu

Back to Reff



Back to *



Repeat Reff 2x

link

FiNa: best lagu nieh...

26 comments:

Naz said...

lagu ker ?? cuba ko buat poem Fina.. aku nak test..

FiNa said...
This comment has been removed by the author.
FiNa said...

poem.. takleh.. nanti ko terlebih ffeeling.. hahahah

FiNa said...
This comment has been removed by the author.
Naz said...

nak feeling amender nyer Fina...

>ko komen lagu terbaru aku tu.. nak dngr pendapat ko la Fina.. :)

hysMan.. said...

wahai adeq manniss yg chantekk..
lagu sape ni??

FiNa said...

ups... lupe nak gtau... ni lagu dari edcoustic... kumpulan nasyid kat indonesia... heheheh.. aku suke nasyid indonesia gak...

FiNa said...

naz, ade mase aku tgk lagu ko tu.. blog ko tu lambat loading la bro... tu komen 1st aku.. hehehe...
itu sebb lappy aku berat kot...

Naz said...

berat? hmmm... rasanya x kot. kalo ada time, dengolah. aku buat khas utk bulan Ramadhan Al Mubarak ni... ko kat Penang ?

FiNa said...

aku da dgr.. aku ade tinggalkan komen skit.. skit je la.. heheh..panjang skit je.. jope ko sudi bace.. erm.. aku akt penang.. puase tanpe fmly... huhu... sedih jugak.. tapi, demi ANC (insyaAllah), aku rela je pose tanpe fmly.. hehhee

Naz said...

aku dah baca dan balas dah pun... hehehe.. aku suker komen ko tu... ;)

amacam, best poser kat perantauan? lain sungguh rasanya kan? ANC tu aper? hehehehe maklumlah aku dah lama x jadi student.

*teringat aku berpuasa kat uitm penang permatang pasir dulu... hehehehe....

FiNa said...

ko suke? maseyh...
ANC tu, anugerah naib cnslor...

pose kat sini best la jugak...
dgn kawan2..
tapi bile fmly kat umah anta msg menu buke pose tu, automatik aku jadi sedih.. huhuuhu.. fmly aku buke rmai2.. aku? huhuuhu.. tak sanggup nk dikatakan.. hehehe

naz, tu gamba saapo?

Naz said...

memang suka tahap dewa 8 petala.. sungguh... nnti2 ko jadilah pengomen tetap blog aku tu erk...

ooo... baru pokcik tau amender ANC tu.

ko ni anak manjer kat ghumah erk? bunyi mcm anak manjer jer. tahun pertama memanglah syahdu. bila ko dah lama2 kat kolej, silap2 nak balik shah alam pun ko dah x nak... hahahaha...

gambo budak tu erk? cuba la ko teka kalo ko bijak bistari... hehehehe...

FiNa said...

budak tu mcm budak pompuan je..
ko kot???

insyaAllah, aku akn kerap ke blog ko tu...

Naz said...

muahahaha... sila amek hadiah kat kaunter pertanyaan...

tq... dengo2 la lagu aku yg lama2 skali tu yer... kasi komen kaw2 taw...

FiNa said...

bto la tu ko?

Naz said...

muahahahaha... amacam hensem x??

FiNa said...

awat cam pompuan???
adik bradik ko sume pompuan erk?

Naz said...

mcm jer.. tapi lelaki sejati taw... hahahaha... adik aku lelaki...

FiNa said...

adik ko sume llki?

Naz said...

adik beradik aku x ramai... sorang lelaki... dan sorang lg pompuan, kami jaga dia sejak umo 4 tahun... anak uncle ngah aku...

FiNa said...

jaarak dorg dgn ko rapat2 ke?

Naz said...

dng adik lelaki aku dlm 4 taon sajers...

FiNa said...

jauh tu 4 thun.. tapi die da kawen kan?

Naz said...

naper? ko nak berkenalan ngan dia ker? muahahaha...

FiNa said...

taklaaaa