Friday, August 28, 2009

soklan buduh...

Soalan 1 : Apa yang mahal pada BMW? w yg mahal, kalo tuka jadi x, BMX.kan ke basikal murah tu??

Soalan 2 : Rumah apakah yang gunakan banyak air? rumah terbakar... hehee.. ayisy x dpat jawab.. hehehee

Soalan 3 : Waktu dia hidup orang menyanyi, bila dia mati orang bertepuk tangan. Apa dia? Lilin hari jadi =P

Soalan 4 : Apa nama sudirman masa kecil?
sudirboy!

ha.. jawab... 4 soklan je untuk arini... esok aku bagi jawapannye...

Updatez!
hahaa... takde sape jawab btol.. so takde sape la dapat hadiah... hehehe... so, nak jawapan??? highlight di akhir soalan, kang nampak le.. hehehe...

11 comments:

ayisy said...

Ahah! Ni kalau jawab betul nak hadiah! Hehehe..

BMW yang mahal ialah pada huruf W. Kalau leat huruf X, jadi BMX. So murahlah. Kui3!

Soalan no 3 jawapanya lilin kek hari jadi.

Soalan no 4 jawapannya Sudirboy.. hak3!

Betul tak?

FiNa said...

ala.... ayish ni.. kantoikan awal2 plak!!!
maneleh.. huhu..

no 2 blom jawab!!! tak dapat adiah...

ayisy said...

Hehehe... Exited nak jawab tadi. Tapi soalan nombor dua tengah fikir ni.. emmm...

Naz said...

so, aku pikir soklan no 2 jer lah... terer Ayisy ni... boleh jadi prof... ;)

FiNa said...

ha... jawab2.. jangan tak jawab..
-hanya jawapan penuh, mengikut nombor saja ditrima.
-ejaan penuh.
-keputusan pengadil (aku le tu) adalah muktamat.segala rayuan takkan dilayan
-hadiah tidak boleh ditukar kepada hadiah berbentuk lain.
-hadiah tak boleh dituntut milik.


Ayisy,
excited2 juge.. tapi tgk, follower lain pon da tau jwpannye..

Naz,
pandai mu ye..
hahahahahaaaa

Naz said...

aku pandai bab2 mengarut jer... muahahaha...

FiNa said...
This comment has been removed by the author.
FiNa said...

ko mmg... naz...

ayisy said...

ahhhh! kenapa begitu awal tarikh tutp soalan nih... baru nak jawab nih!! ahhh!

FiNa said...

ah! takde maknenye ayisy! ko mmg da tau kan aku nak bukak sehari je.. takde makneeeeeenye...

FiNa said...
This comment has been removed by the author.