Monday, March 2, 2009

penat nyerrrr...

waduh2... hari ni penat betul.naik lenguh kaki.. badan pon rase macam dah nak patah tulang belakang aku rase... fullamak... aku sebenarnye bangge gak bile penat camnieh... mnape? sebab, bile aku penat dan kelihatan penat camnieh, xde la mak aku suruh aku tolong kat kedai tue... yiehaaaaa!hahah... jahat ke aku nie? xdela jahat sangat kan??? kan?? kan???

pukul 7.00pg: antar adek aku gi pasti azzaharah,sekolah die larrr...

pukul 8.30 pg:
aku g meru,blaja moto.memang aku da expert bawak moto,cume nak kene hafal trek lesen tu yang lemah tu.aku da le lemah nak menghafal-hafal nieh... eih! menyampah! pastu kne amik QTI lak,arini gak!!!sampai la pkol 1.30ptg...fuhhhhh.... naseb baek lulus...

pukul 2.00ptg:
still kat meru. blaja naek kreta lak...da lar bru brape jam blaja naek kreta... daaa kne QTI kreta plak... huhuhuhu... takut nyerr bawak kreta g jalan raya... banyak lori plak! kaco btol! lulus gak! yeeeeha! tau x pe aku pker mase tue? rasa nak buat kenduri pulut kuning jerrrr! berahir pada pkol 5.00 ptg...

nseb baek la mse aku blatih segale jenis bende tue, ade mase rehatnya... boleh ler aku curi2 masa nak solat... siap baring2 lagi kat surau tue... hihihi... sebab xde orang. kalo ade orang, mmg nampak sangat la macam aku ni anak terbiar... hehehehe... rase macam surau tue aku punyer plak... hahhha...

bile aku balek je kat umah! aku ternampak lak mamat sengal 2.. dy dah kembali dri kampung rupenyer... aduih... mase tu aku da fikir da... mesti malam ni aku xtenang kat cc 2... ble malam nie, naseb baek dy xdok sblah aku lagi... yeeeeeha!!! sbb tu lar aku boleh taip panjang2 kat blog aku kalini.... huahuahuhua....

ok la... da xde idea nieh... bye... thanks a lot for your attention kat blog aku nieh... TQ!!

No comments: