Tuesday, March 24, 2009

Agamaku tercinta ditindas...

FiNa: aku tak sanggup nak tengok vidio ni... tapi, aku gagahkan juga untuk tengok. So, sesiapa yang rasa-rasa takut tu, tolong jangan tengok...

*harap maaf, video ni aku terpaksa buang atas sebab2 tertentu...

5 comments:

hysMan.. said...

aku da tengok time aku study dlu..
kali ni nak tengok lagi..
hmm..kene pikir 2-3 kali..
tak sampai ati nak tgk saudara kita dlm keadaan mcm tu..
masyaAllah..
moga Allah SWT melaknati setan2 nih suma yg menindas agama Islam..

FiNa said...

aminnn...

semoga ko dapat hidup bahagia..

Naz said...

Kejam sungguh... apa yg perlu kita buat?? mungkin kita akan senasib dng mereka jika kita lemah dan x bersatu... tengok juga nasib saudara kita kat timur tengah. nyawa mereka cam x berharga dah...

FiNa said...

sebab tu naz, kita kene jaga negara kita elok2... sebabtu jugak, kite kene bersyukur dengan kenikmatan yanga kita ada ni.......

hargailah nyawa anda... ingatlah orang yang tersayang....

Naz said...

jaga memang jaga. sentiasa berwaspada. musuh ada di mana2..

ko ingatkan aku kat iklan jalan raya kat tv tu..