Saturday, October 30, 2010

Contest Review Blog Dauspozi.com

Assalamualaikum.

Korang pernah dengar nama Dauspozi ni? aku pernah. Junior aku masa kat MRSM dulu. Mula-mula aku masuk blog ni, mati-mati aku ingat junior aku tu. Lepas aku godek-godek blog ni, agak mustahil bertahil-tahil la junior aku. Hahaha... (gelak jahat)

Huuuu... Punyelah aku pulun study (poyo) untuk final exam sampai aku terpaksa menyahut contest ini pada saat-saat akhir. Huhuhu... Maafkan saya Encik Dauspozi.


Ha, ini lah rupa blog dia. Smart kan?  Hijau je. Aku suka hijau. Ingat hijau, ingat Daus. Ececeh~ Hijau merupakan warna kedua kegemaran aku la. Warna pertama kegemaran mestilah pink. Hahaha... 

Aku suka blog ni sebab ada ruangan tutorial tu. Banyak aku nak buat macam dia ajar tu. Tapi disebabkan aku tengah musim final exam ni, terbantut pulak. Nanti tengokla lepas final, inysaAllah berubah besar blog aku... Hahaha... (gelak bangga pulak)

Aku jeles kat blog ni sebab ada dropped Shoutbox yang sangat smart. Adoi...  Dulu aku ade la jugak cuba cari tutorial untuk buat shoutbox camtu. Tapi macam tak jumpa je. Nanti aku nak godek balik kat blog Dauspozi ni. Mane tahu ade kan... ^.^

Gaya penulisan dia, slamba~ tu aku suka. Selamba je. Tak formal. Lawak pun ada. Tapi memang mostly blog yang aku baca slambe je semua. Kalau tak, memang aku tak baca. Kawan-kawan memang patut baca lah! Best~

Biasanya bila aku pergi blogwalking tempat dia (pernah sekali), aku jadi silent reader je. Pergh!!! Ringan je blog dia. Blog aku, loading cam nak tua menunggu. Hadoi... Huhuhu... so mungkin dia tak kenal aku, atau tak pernah datang blog aku ni. So, bila Encik Dauspozi datang, aku ucapkan SELAMAT DATANG lah ye. 

Dan yang terakhir, benda yang aku terkezut gila bangang punya. Sebab Dauspozi ni sebenarnya berumur 16 tahun! Whatttt?!!! Sebaya dengan adik lelaki aku. Adehhh... malu sudah. Sebab budak lebih muda  dari aku berjaya buat blog lebih gempak dari aku. Tapi aku bangga juga lah... Sebab budak ni mungkin suatu hari nanti mampu menjadi blogger tersohor seantero dunia. Hahaha... Dik, blog, blog jugak.  Belajar tu jangan terkucil pulak ye.  (nasib baik ko kiut. Kalau tak, memang aku dah suruh ko berhenti main blog ni. Hehehe...)

*Picture removed*

Ha, inilah Encik Dauspozi. Kacak bukan? Wanita di luar sana, nak bagi tau, MUNGKIN beliau belum berpunya. So, tunggu ape lagi? Cepat! Cepat! Hehehe...

So, ini dia link ke blog Dauspozi (Dot) Com. [Klik sini] Selain ini, aku juga dah tampal banner Dauspozi kat sebenah nun ha.





Ni dia punya banner untuk contest kali ni.

Wa... ramai tu sponsor dia!

Pergh!!! Follower lagi la ramai~

Antara kategori yang ada dalam blog hijau Dauspozi. Hambik! Semua ada~

Tengok pulak trafik dia. Cam tak percaya je mamat ni 16 tahun... Huhuhu... jeles... jeles!





Okey lah. Harap Encik Dauspozi berpuas hati dengan hasil kerja saya. Hehehe...

Contest Review Blog Dauspozi.com ini ditaja oleh Ihosterz, Yanmie, Mantra, Che Noorazma, Noridah, Fareed Sairi dan Yiedpozi.

Wassalam...

No comments: