Tuesday, October 26, 2010

Final exam bermula.Terima kasih cik semut.

Assalamualaikum

hari ni final exam bermula
jap je lagi
pukul 2 nanti
tapi aku sempat lagi nak update blog kan
hahaha...

aku ada cerita
tapi tak sempat nak cerita
nantilah aku cerita
nak habiskan exam untuk harini punya cerita
jadi, tunggulah petang nanti kot aku cerita 

sayang kamu semua
wish me luck okeh

kepada cik semut
saya tak pernah anggap kamu musuh saya
saya tak pernah ingin untuk memusuhi kamu
tapi ada something wrong with your attitude
itulah sebenarnya masalah yang terjadi
antara kami dan kamu
apapun
saya ucapkan terima kasih
kerana akhirnya
setelah banyak benda kamu puji saya
akhirnya terkeluar juga kutukan dari kamu yang telah kamu pendamkan
itu teguran untuk saya
saya sedar saya tak cantik
saya tak kaya
saya tak ada kereta
saya tak free hair
tapi itu tak bermakna saya hina
seperti yang kamu kutuk kan
nasib baik saya dah remove kamu dari friendlist FB saya
kalau tak
mesti saya nangis
pastu saya kutuk kamu balik
tapi ingat
saya tak pernah remove kamu dalam friend list dalam hati saya
cuma saya sedang kecewa dengan kamu
saya rasa mereka juga seperti saya

cik semut,
terima kasih
good luck
walaupun mungkin kamu tak baca 
tapi biarlah ini doa dari jauh

alamak
sejak bila entry aku meniru gaya bahasa doktor farhana?
alah...
layankan sahajalah
okeylah
aku nak sambung baca buku
'sambung'?
bukan sepatutnya perkataan 'mula' ke untuk ayat diatas?
entahlah
mane-manelah ye

tengok,
ingat nak coret sikit je harini
tapi da terpanjang pula
ok, dah dah dah!
byebye

wassalam

1 comment:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Kikikiki.. Selamat menempuh exam yek dik.. :)