Sunday, October 31, 2010

it's our very first anniversary GA!!

Assalamualaikum...

Selamat pagi. Waa~ Rajinnya aku update blog. Hehe... Sebenarnya aku update kali ni sebab masuk contest. Haiyyyak! rajinnya masuk contest kebelakangan ni. Padahal tengah musim final exam ni. Rabu ni ada paper kottt! Hahaha... Bagus juga masuk contest ni. Atleast takdelah blog aku berhabuk je sebab tak update. Haha...


Ha, itu dia banner si penganjur contest. Cik Lulu. Comel je dia. Ni link ke blog dia [klik sini]. Kalau nak link kat contest ni, klik saja pada banner diatas. Jom ramai-ramai join! Contest ini sengaja beliau buat bersempena anniversary dia dengan Encik Faiz pada 23/11/2010 nanti. Waah... Sweet gitu. Hahaha... 

Happy anniversary Cik Lulu dan Encik Faiz! Semoga jodoh berpanjangan hingga ke jinjang pelamin.

Er... mula-mula ingat nak letak gambar Cik Lulu kat sini. Tapi takut Encik Faiz ramai saingan pulak. Ye tak? Jadi aku letakkan gambar Cik Lulu bersama dengan Encik Faiz... Jangan marah.  ^_^



Terima kasih Cik Lulu sebab buat contest ni. Sebenarnya aku baru je mula berjinak dengan contest-contest ni.

Sampai di sini sahaja. InsyaAllah esok aku update blog lagi. Wassalam.

No comments: