Sunday, July 5, 2015

Hai semua! I'm back!!!

Assalamualaikum....




Hai semua.. Rindu aku tak? kihkihkih.. perasanlah fina oi..




Tapi seriously, aku rindu seh kat zaman blog ni. Kenapa eh blog jadi sepi? Adakah sebab blogger2 yang aku kenal semua dah kawen? Dan terus hanyut dek kebahagiaan (atau kesibukan) alam rumah tangga?




Aku pon tak pasti post aku ni ade orang baca ke tak. Tapi kalau ada yang baca tu hit me in the comment box, ok?




Tapi kalau takde yang baca, aku anggap blog ni sebagai diari maya aku je. Boleh? So boleh ke aku nak luahkan perasaan aku kat sini? bahaya tak? ko rasa? entah...




Oh ya. korang ape kabar? baik?? bagus la kalau baik.. Aku pun baik jugak. Cuma.. emm.. aku dah bosan..




Bosan dengan apa? bosan dengan hidup mungkin? Stress dengan keadaan sekeliling. kot... Padahal kerja aku takde la stess mana,.. buktinya? aku tengah taip ni time aku kat tempat kerja. hahaha.. mati la kalau bos aku baca blog ni. hahaha..




Aku sebenarnya banyaaaakk benda nak cerita kat blog. Tapi tak de internet selaju internet company ni. hahaha... so ade masa lapang sikit ni boleh la aku nak post kat sini.




Aku tengok last post aku adalah pada bulan puasa beberapa tahun lalu. (2012 kot?) La ni aku post ni pun bulan puasa jugak. Tapi aku pon tak tahu ape aku merepek kat blog ni. Patutnya pada bulan mulia penuh barokah ni aku post something useful, informative and productive entry (ewah speaking!). Tapi tu lah.. nasihat pada diri sendiri pun ke laut, apa lagi nak nasihat korang ye dak? huhuu...




Em... Lagi 10  hari dah nak raya. Tapi ape makna raya ni untuk aku? Yang pasti raya ni aku kene prepare jawapan untuk soalan-soalan hot sempena raya, iaitu; "Bila nak kawen?" Arghhhhhhh!!!!! tu la soalan yang boleh buat aku stress sampai tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang, 2 pinggan baru kenyang kot. Kenapa harus wujud soalan tu dalam dunia ni? Why?? Why???Whyyyyy??!!!! Andwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha tu dia..




Biasanya bila aku baca post2 orang lain, bila tang ni parents depa akan tenangkan hati depa. Tapi aku? Biasanya mak pak aku la yang selalu tanya soalan tu kat aku. Dan aku pon bertambah-tambah la stressnye.






Ok la.. dah panjang aku membebel ni.. Aku nak teruskan kerja aku.. Ok bye~










Yang stress,
Fina.

2 comments:

Isra Ismail said...

Masih ada yang sudi membaca.. ( penulis blog Faceblogisra ).. hehehehe
rindu la.. khabar baik.. nk ucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya..

Along Fina said...

Terima kasih Isra... hihi... lama tak jumpa ye.. Selamat berpuasa dan selamar hari raya jugak~~~