Sunday, July 24, 2011

Mengimbau header blog aku dahulu kala

Assalamualaikum...

Wahh! pantasnya masa berlalu. Aku rasa baru je cuti semalam, esok kelas dah mula dah? wahh.. Dahlah aku tak siap segala assignment lagi.Adoi.. tak tahulah macam mana nak buat ni. Kalau nak buat sekarang memang tak sempat. So aku rasa baik tak payah buat langsung. Boleh bagi alasan begitu? haha

As you see, aku kembali kepada design lama blog aku. Walaupun simple, aku suka. Aku sememangnya nak menerapkan nilai kematangan dalam blog aku ni. Tapi macam tak boleh. Still juga sukakan lukisan yang aku lukis kat paint. Walaupun tak cantik, hodoh dan sebagainya, aku suka juga. (Blog aku suka hatilah nak taruk apa. Huahahahaha!)


Ni yang dulu punya. Tak ada jauh beza kan?

So, berkenaan dengan tajuk diatas, jom kita susuri header blog yang pernah aku guna. :) Ni setakat yang masih ada dalam simpanan lagi la..



Yang ini adalah header pertama sekali. Waah.. aku pun tak sangka rupa aku cun dulu. Tu rupa zaman sweet 17 la... haha.. sekarang dah tua wajah pun dah berubah ofkos! hahaha... Illusion night tu aku cari kat internet tak silap. Lepas tu aku edit kat paint.Time tu aku memang gilakan aurora. Korang tahu aurora tu ape? Alah, semua dah bijak pandai kan. Carilah kat google. Hahaha...


Aku rasa ini adalah seni paint aku yang paling cantik yang pernah aku buat. Cun en? hahaha.. Lama juga aku pakai header ni. Tapi aku tukar sebab lama-lama aku rasa serabut pulak. Aku nak sesuatu yang simple dan nampak matang. Hahaha...

Ha, yang ini dah menepati cita rasa aku. Aku sayang sangat header ni. Walaupun simple, bagi aku perfect! Sebab kene dengan tagline aku, 'coret sana coret sini'... 



Dan ini adalah header aku yang terkini. Di-design oleh kawan aku, Himki. Buat masa ni aku nak pakai header ni dulu. Sebagai menghargai keringat beliau. Hehehe... Thanks Himki!


Okelah. Aku nak out dah. Banyak lagi kerja nak buat ni. Wassalam...

No comments: