Friday, January 21, 2011

Blog ku wajah baru

Assalamualakum.

Ha, nampak tak blog aku dah lain. Yups. Dah edit balik. Simple. Tapi aku suka. siapa-siapa yang tak suka, senyap dan teruskanlah membaca. Hehe... Oye, yang kat tepi2 tu aku buat sendiri. sebenarnya nak try2 je. Tapi malas pulak nak tukar balik. 

Macam serabut ke?

Sebenarnya tak tahu nak update apa. Tapi cuma nak bagitau je blog ni dah ada wajah baru. Hehe. Menggatal.

Pagi tadi sepatutnya ada Lab Elektrik. Tapi cancel. Buat penat je aku tergopoh gapah  bersiap dengan baju Mekanikal dan berkasut lengkap. Tapi takde pulak. Disebabkan tensyen, terus aku keseorangan menuju Food Court untuk mengisi perut. 

Aku selalu berseorangan. Kenapa entah. Padahal aku ramai je kawan kalau nak dikira. Sampai ada juga aku lupa nama mereka. Pertama, mungkin sebab aku tak suka menyusahkan orang lain. Kedua, aku juga tak suka disusahkan orang lain. Sebab yang pertama masih okay walaupun kadang-kadang ada juga menyusahkan orang lain. Tapi sebab kedua macam pentingkan diri sendiri kan? Akupun rasa macamtu. Lepastu aku cancel alasan itu. Dan akibatnya, hanya aku dan Yang Maha Mengetahui saja yang tahu. Fahamke? kalau takk faham carilah kamus dewan.

Okaylah. Aku nak pergi kampus. Nak mohon tunda aktiviti dari orang atasan. Aduh, harap-harap dipermudahkan. Malam ni perlu ke kampus lagi. Sebab ada latihan nasyid. Bukan aku yang bernasyid. Tapi sebagai tukang lihat je.

p/s: Tengah bengong.

Wassalam.

2 comments:

Kauthar Afifah Ramli said...

wow ! colourful ! nice.. :)

Anonymous said...

salam.. lme x mengexplore blog nie..
ade peningkatan.. hehe..
all da best..
-kak aina-