Tuesday, April 13, 2010

Final Exam tiba lagi.. =(

Asalamualaikum...

Hm... Sebelum memulakan sebarang bicara, ingin aku pohon maaf diatas kelamaan aku tak mengupdate blog ini... bizi... er.. mungkin itu bukan sebab utama aku tak update blog setelah sekina lama....

Sebab utama: Kehadiran Facebook dalam dunia aku... yer... tak patutu tol la aku niehh... Sejak aku kenal facebook, pantang aku tengok wifi, mesti facebook yang akan kutuju... huhuu.. sebenarnye dah lama aku ada facebook nieh... tapi semester ni baru aku aktif berfacebook... maaf ye kawan2.. jadi pada sesiapa yang belum add aku kat facebook, silalah add ye... search: Along Fina

Sebab kedua: Tanggungjawab untuk mengupload blog dibawah keloalaan aku... macam blog Persatuan Kesenian Islam, Kelab Rakan Siber, dan Kelab SIFE. Memanglah aku jarang upload blog2 tuh.. tapi bila dah upload blog2 tuh, aku rasa cam malas gile nak menaip balik untuk blog aku lak... huhu.. masalah ape la aku nie kannnn,, huhuhuu

Sebab Ketiga: LAPTOP AKU HILANG!!! Hurm.. apelah nasib badan.. baruje beli laptop sem lepas... dah hilang... kecewa sangat.. sebab laptop aku tu hilang pada hari Ahad, 14/3/2010... birthday aku beb!! tensyen gile... nak nangis... tapi aku tak nangis2.. sbb aku tau, nangis pon tak guna.. bukan dapat balik pon.. huhuu... macammana laptop aku boleh hilang??? rumah sewa aku kat penang ni, kene pecah masuk... butir2 lanjut, tak perlulah aku cerita kat sini... huhuu... biarlah menjadi rahsia.. ececehhh.. huhuhuu

Sebab keempat: Aku dah hilang semangat untuk berblogging... Sebab, blog sekarang ni tak semeriah dulu.. kalau dulu, blog sangat bess... sampai setiap hari kalau tak update blog macam tak sah... Sekarang, semua orang bizi...Man,Naz dah bizi.. Aku ingat lagi.. kalau dulu, aku takkan terlepas entry terbaru kat blog Hysman, Naz, Kak Mynna, Ayisy.. tapi sekarang, nak bukak blog sendiri pon malas, ape lagi nak bukak blog orang lain.. apela aku nieh.. aku mintak maaf eh kawan2 semua..


Cukup kot 4 sebab.. huhuu... Exam.. Final exam just aroud da corner.. Memang tengah bizi study...tapi apekan daya..Kemalasn melanda diri.. haish! ape nak jadi la dengan aku ni.. Malas tak habis2...

Tadi aku baru terbaca entry kak Amyienna.. Sedih sangat bile kite dapat ujian macam beliau.. semoga akak sekelaurga tabah..Adik beliau telah meninggal dunia akubat kemalangan. Al-Fatihah...

Itu saja buat kali ini...Sekian... Assalamualaikum..

1 comment:

fitrijohari007 said...

ala...ramai lg blogger len...best bce blog org~

pas ni rajin2 update ye =)