Tuesday, February 17, 2009

homeroom ku...



waaaa!!!!! rindu nyer kat homerom aku nieh... tgk r gamba kitorang ni. alaupun gambo ni bukan aku yang tangkp, (kalo aku tangkap xdela aku kat dalam gamba tue...kihkihkih...) tapi gambar ni memang membawa seribu kenangan,pengalaman dan memori indah sepanjang hidop aku... persan tak ada 2 orang kembar kat dalam gamba kitorang? aaa... itu bukan homrum aku tue... tapi senior kitorang dlu... pergh! rindu gle kat dorang gak. name mrk berdua tue asma dan sara... tapi aku tak dapat nak contact dorang.sbb dorang pergi tanpa meninggalkan pesan..(pergh! giler arh ayat APAN) dorang ar yang selalu bagi aku semangat masa aku jd f4 baru dlu.dorang r yang slalu tegur kesilapan aku.. and, dgn berberkalkan pesanan dorang, aku berusaha bersungguh-sungguh untuk meninggalkan BEBERAPA sikap buruk aku.. and, aku jugak lupakan segala perkara yang boleh membawa aku terus terjerumus dalam diri aku yang lama... tapi, tanpa aku sedari, aku telahpun melupakan sesuatu yang bernilai dalam hidup aku dan itu adalah kesilapan terbesar aku sebelum menjadi diri aku yang baru... korng paham ke aku merepek tadi??? xpaham xpela... penat je aku taip...

homeroom kitorg adalah antara hroom yng selalu menjuarai pelbagai pertandingan. zpaya la sebutkat sni.banyak sangt.karang kalo aku sebut, orang kata aku riak pulakkan?? huhuhuhu...

azizul
an
lips
yip
azim
hazirah
molly
aza
vishan
kakv long
adek
aku....

1 comment:

maisarah =) said...

alala...
ok la...
aku rndu ko...
hee...'
rndu kan nk balek mktb..
ngee...
btw adek da sehat ke??